tirsdag 23. november 2010

vaksine...!

Sitter nå hjemme forran TV'en og chiller max! Kom litt tidlig hjem i dag, siden vi hadde tatt vaksine, og jeg + mange flere fikk "bivirkninger" etter vaksina. Jaja, var jo ikke akkurat fristende med hodepine og vite at du har en dobbelttime norsk forran deg.
Siden vi har tentamen neste uke, så har vi nesten ikke lekser. Når har jeg faktisk bare norsk og RLE igjen og gjøre, så det blir skikkelige daffe uker vi har forran oss nå, og det er jo det beste som kan skje!! Da får jeg jo endelig tid til å gjøre noe annet enn lekser.

Nå skal jeg bare nyte de siste ukene fram til jul! Gleder meg noe syyykt!! Alle i familien møtes, spiser god mat og har det hyggelig sammen.
Juletiden starter jo faktisk i helga, da er det første søndag i advent. Tiden går jo så fort nå for tiden. Da er det på tide å bake pepperkakehus. Haha, skal faktisk til farmor og bestefar i helgen for å bake til jul. Koselig når jeg, Sivert, farmor, bestefar og kanskje Iver og Laurits bruker helgen på å gjøre klart og bake!
Legger med noen blider fra julebaksten på mandag eller noe sånt!

-Ingrid

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar