tirsdag 16. november 2010

kakeparty!

heihei!
Nå har jeg akkurat sett de ti siste minuttene av Grey`s Anotomy, haha sjokk at jeg aldrig rekker å se fra starten. Er drit trøtt siden vi har umeneskelig mye lekse spør du meg, å vi rekker alt for skjeldent å gjøre noe sammen siden det også går utover myyye av vår fritid! men i kveld hadde jeg, Henriette, Kamilla, Helene og Sandra et kakepary hos meg, gjorde mye tull som alltid, haha. Og som Ingrid sa så fikk jeg en kake klæsja mitt i fjeset!

                                           Her er noen bilder:


                                             Ferska Henriette, haha..




                                               Naaam!


                                          Ingrid og Helene fikk også smake, haha lol
                                      

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar